divendres, 19 de juliol del 2013

Així acabàvem els concerts fa deu anys

Jo em vaig iniciar en això de la música tocant blues. Era a finals dels 80. Després vaig formar amb el meu cosí la banda de punk/metal Perfect Pair que es va dissoldre quan em vaig traslladar a viure a Eivissa l'any 2000. I va ser a Eivissa l'any 2001 quan vaig conèixer en Nando i vam formar Illinois Central. D'aquesta manera vaig tornar a tocar blues.

Després de més dos anys d'actuar regularment en directe, Illinois Central vam deixar de tocar l'estiu de l'any 2003. Ara fa deu anys! Vam començar com a trio i després vam ser quartet. A meitat del 2003, quan fèiem els últims concerts, he de dir que la màquina funcionava molt bé.

Crec que des que ens vam tornar a reunir, ara ja fa més d'un any, encara estem intentant trobar aquell so i tocar a aquell nivell.

Així acabaven els concerts d'Illinois Central fa deu anys, amb una versió del Red House i un tema instrumental d'en Nando que tancava la nit. Com ens ho passàvem de bé!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada